URZĄDZENIA

Ekspresy  |  Kawomaty  |  Sprzedające  |  Dedykowane

Konfigurator
Serwis i gwarancja
Transport
Zaopatrzenie
Kontakt

Zgłoś awarię
 

Strona używa plików COOKIES w celach statystycznych. Dzięki nim możemy dostosować stronę do potrzeb przeglądającego. Istnieje możliwość wyłączenia plików cookies w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Nie używamy plików cookies w celu wyświetlania reklam. Jeżeli nie zgadzasz się z naszą polityką cookies, opuść naszą stronę.

Obowiązek RODO ➔

Akceptuję

SERWIS I GWARANCJA

tel. +48 533 362 161
Serwis i zgłoszenie awarii.


Oferujemy różne rozwiązania serwisowe w zależności od okoliczności powstania usterki. Staramy się reagować na zgłoszenia tak szybko, jak to tylko możliwe.


Door To Door

Wysyłka części + Helpdesk. Wariant podstawowy.

Szczegóły

Jak działa serwis DOOR to DOOR?

1.
Konsultacja telefoniczna i ustalenie okoliczności powstania usterki.

2.
Wysyłka kurierem odpowiednich podzespołów (jeżeli usterka ma charakter uszkodzenia mechanicznego).

3.
Wymiana komponentów na podstawie instrukcji udzielanych podczas rozmowy telefonicznej z naszym helpdeskiem.

4.
Rozliczenie kosztów serwisu w zależności od rodzaju zawartej umowy i warunków gwarancji.


W przypadku braku możliwości naprawy zdalnej zalecamy skorzystanie z serwisu ON-SITE.


ON-SITE

Wizyta serwisanta w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki.

Szczegóły

Jak działa serwis ON-SITE?

1.
Konsultacja telefoniczna i próba zdalnego usunięcia usterki.

2.
Przyjazd serwisanta w ciągu 7 dni od zgłoszenia awarii.

3.
Rozliczenie kosztów serwisu w zależności od rodzaju zawartej umowy i warunków gwarancji.


ON-SITE 24

Wizyta serwisanta w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia.

Szczegóły

Jak działa serwis ON-SITE 24?

1.
Konsultacja telefoniczna i próba zdalnego usunięcia usterki.

2.
Przyjazd serwisanta w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii.

3.
Rozliczenie kosztów serwisu w zależności od rodzaju zawartej umowy i warunków gwarancji.

Tabela opłat